Termékcsoportok

Katalógusaink
Mi alapján válasszak lámpát?
Gyakran Ismételt Kérdések

Csak a weboldalon keresztül adhatom le a rendelésemet?

A lámpákat megrendelheti a rendeles@lampacenter.hu email-címen, a 0675/411-530 telefonszámon.

Átutalással szeretnék fizetni. Mi ennek a módja?

Amikor feladja a megrendelést, a fizetési módnál az átutalást jelölje be. A szállítás várható időpontjáról e-mailben fog visszaigazolást kapni a megrendelést követően 1-2 munkanapon belül. A számla másolatát szintén e-mailben küldjük el, de csak akkor, amikor az összes megrendelt árut beszereztük. A számlában megtalálja a számlaszámunkat és a végösszeget is. A vételár beérkezését követően a futárnak átadjuk a megrendelt lámpákat. Erről telefonon vagy e-mailben értesítjük Önt. A futár a következő munkanapon kézbesíti a csomagot.

Van-e lehetőség az ingyenes kiszállításra?

A szállítás abban az esetben díjmentes, ha a vásárlás összege meghaladja a 25.000Ft-ot. Ha a rendelés nem haladja meg ezt az összeget, a kiszállítás díja 1900Ft.

Ha megrendelem mikor kapom meg?

A termékek általános beérkezési ideje 1-2 héten belül várható. Vannak termékek amelyek külföldről érkeznek 2-4 héten belül. A rendelés leadását követően aznap vagy a következő munkanap küldünk egy email-t a várható beérkezés időpontjáról. Amennyiben ez nem felel meg Önnek, módjában áll módosítani vagy lemondani a rendelést. A termékek nagy része a beérkezési napon már csomagolásra is kerül és a következő munkanapon kézbesítésre kerül a vásárlónak.

Kapok-e értesítést kiszállítás előtt?

A szállítás előtt e-mailben vagy telefonon értesítjük, hogy a termékeket átadtuk a futárnak! A futárnak minden esetben megadjuk az átvevő telefonszámát, hogy el tudja érni a kiszállítással kapcsolatban!

Amennyiben több részletben történik a megrendelt termékek kiszállítása, többször kell szállítási díjat fizetnem?

A kiszállítási díjat csak egyszer számítjuk fel. Ha a termékek több részletben érkeznek be és Ön szeretne részszállítást kérni, természetesen van rá mód és ennek nincs többlet költsége. Csak annyit kell tennie, hogy jelzi kollégáink felé telefonon vagy e-mailben.

Hogyan vegyem meg, ha előtte nem is láttam a terméket?

A webáruházon keresztül történő vásárlás egyik előnye és hátránya is egyben, hogy előre nem tudjuk megnézni a megrendelt terméket. Internetes vásárlás esetében a fogyasztót védi a 14 munkanapon belüli elállási jog. Amennyiben aggódik, hogy például: mégsem olyan a színe, mérete, formája a terméknek, mint a képen, javasoljuk a személyes bolti átvételt, mert ez esetben vásárlás előtt meg tudja tekinteni a kiválasztott terméket. Amennyiben mégis a házhoz szállítást tartja szimpatikusabbnak, még mindig élhet 14 munkanapos elállási jogával.

Mi van akkor, ha megrendelem, leszállítják és nem tetszik?

Ha megkapja a terméket és nem tetszik, akkor 14 munkanapon belül módjában áll elállni a vásárlási szerződéstől. A terméket hiánytalanul, sértetlenül vissza kell juttatnia üzletünkbe. Amennyiben a termékkel minden rendben van, a teljes vételárat levásárolhatja másik termékre, vagy az árát visszatérítjük.

Van-e garancia a termékekre és hogyan érvényesíthető?

A gyártó minden termékére garanciát vállal, amit a számla vagy a garancialevél ellenében tudunk érvényesíteni!

Meg lehet nézni az üzleteikben a terméket?

A lámpák egy része van készleten, a megrendelés előtt vagy után tud érdeklődni kollégáinknál, hogy mely üzleteinkben tekinthetők meg.
Lámpaüzleteink elérhetősége:

Szeged, Dorozsmai út 42-44.; Tel.:06 62 540 490; e-mail: szeged@lampacenter.hu

Békéscsaba, Andrássy út 53. Tel.: 06 66 444 450; e-mail: bekescsaba@lampacenter.hu

Paks, Dózsa György út 4.; Tel.: 06 75 411 530; e-mail: info@lampacenter.hu

Budapest, Hegedűs Gyula utca  67-69.; Tel.: 06 30 7408541; e-mail: budapest@lampacenter.hu


Mennyi idő után lehet visszahozni a megvásárolt terméket?

Amennyiben nem felel meg Önnek a termék, átvételtől számított 14 munkanap áll rendelkezésre, hogy elálljon a szerződéstől. A terméket hiánytalanul, sértetlenül vissza kell juttatnia üzletünkbe. Amennyiben a termékkel minden rendben van, a teljes vételárat levásárolhatja másik termékre, vagy az árát visszatérítjük.

Mi történik, ha nem érkezett meg időben?

Ha a megrendelt áru nem érkezett meg a visszaigazolt várható beérkezési időpontban, érdeklődjön kollégáinknál telefonon vagy e-mailben. Ügyintézéshez kérjük készítse elő a vásárlási azonosítót és a termék pontos cikkszámát. Előfordulhat, hogy azonnal nem tudunk pontos választ adni, mert a gyártóval fel kell vennünk a kapcsolatot, ebben az esetben kérhet e-mailben visszajelzést illetve visszahívást.

Rendelhető-e a lámpákhoz búra vagy alkatrész?

Az általunk forgalmazott termékekhez tudunk beszerezni búrát, illetve néhány alkatrészt. Csak abban az esetben nem tudjuk Önnek biztosítani, ha a gyártói cég már nem forgalmazza/gyártja az adott terméket. Ezen alkatrész/tartozék igények a webáruházon keresztül nem rögzíthetőek. Amennyiben búrára vagy egyéb alkatrészre van szüksége, kérjük írjon egy e-mailt a termék pontos cikkszámával és az alkatrész/búra leírásával. Kollégáink felveszik a kapcsolatot a gyártóval/forgalmazóval. Ezután megválaszolják Önnek az e-mailt a termék elérhetőségével és árával.

Van bemutató termük vagy üzletük ahol megnézhetem az összes terméket?

Az ország három városában Budapesten, Pakson, Szegeden és Békéscsabán vannak szaküzleteink, ahol a weboldal kínálatának egy része megtekinthető. Papír alapú katalógusainkkal tudjuk még segíteni a választást, amennyiben befárad hozzánk. Várjuk üzletünkben szeretettel!
Lehet-e izzókat vásárolni az üzletben?

Izzókat nagy választékban tartunk raktárkészleten, ezáltal üzletünkben megrendelés nélkül is lehet vásárolni hagyományos, energiatakarékos, valamint LED-es fényforrásokat! Üzletünkben az izzók előzetes kipróbálására is van lehetőség!

Mi a vásárlás menete?

1. A lámpa kosárba helyezése

A megvásárolni kívánt lámpa mellett a mennyiség beírása után a kis kosárra kattintással helyezheti a kosárba a terméket. A kosár tartalmát jobb oldalon is látja. További termékeket a termékkategóriákon vagy a keresőn keresztül tud kiválasztani és a fent leírt módon a kosárba tenni. Ha minden rendelni kívánt terméket a kosárba helyezett, akkor folytathatja a vásárlást a bal oldalon lévő Kosár menüpontra kattintással. Itt változtathat a rendelt lámpák mennyiségén,  illetve a sor végén lévő X-re kattintva kiveheti azt a kosárból.  A piros X megnyomásával az összes terméket kiveheti a kosárból.

2. Számlázási adatok

Fizetési mód alatt választhatja ki, hogy előre utalással, készpénzben, vagy utánvéttel szeretne fizetni. Szállításai mód alatt választhatja ki, hogy futárszolgálat szállítsa ki a megrendelt lámpákat a megadott címre vagy Ön szeretné személyesen átvenni valamelyik lámpaboltunkban.

Bruttó 25.000 Ft feletti vásárlás esetén a házhoz szállítás az ország egész területén ingyenes! Ennél kisebb összegű rendelés esetén bruttó 1.900 Ft szállítási költséget számítunk fel.

A számlázási adatok kitöltésekor a csillaggal jelöltek kitöltése kötelező.

További üzeneteit, kérdéseit a Megjegyzés ablakba írhatja meg nekünk.

3. Rendelés véglegesítése

Rendelését a Megrendelem gombra kattintva véglegesítheti. Adatbeviteli hibák javítására addig van lehetőség, amíg nem küldi el a rendelését. A rendelés leadását követően az automatikus visszaigazolásban ellenőrizheti adatait és jelezheti felénk, ha hibát észlel.

4. Rendelés feldolgozása, szállítási határidő

Megrendelését számítógépes rendszerünk azonnal feldolgozza! A szállítási határidő raktáron lévő termékek esetében általában 1-2 munkanap, ellenkező esetben 7-10 munkanap. Egyes termékek külföldről érkeznek, ezért azok szállítási határideje 2-3 hét is lehet.

Ez után e-mailben visszaigazolást küldünk Önnek a megrendelés beérkezéséről és a várható szállítási időpontról. Ha a szállítási határidő Önnek nem megfelelő, a megrendelését módosíthatja. Bizonyos esetekben kérhet rész-szállítást, vagyis azt hogy a raktáron lévő lámpákat szállítsuk ki azonnal, amelyekre pedig várni kell, azokat egy későbbi időpontban.
Amikor minden megrendelt lámpa megérkezett, összeállítjuk Önnek a megrendelését. A számlát kiállítjuk és a dobozba tesszük. 

5. Rendelés kiszállítása

Amikor átadtuk a futárnak telefonon vagy e-mailben értesítést küldünk Önnek erről.
A DPD futárszolgálat munkatársai az ezt követő munkanapon szállítják ki megrendelését 8 - 17 óra között.

Kosár

A kosár üres.








Partnerünk