Szállítás, fizetés és egyéb információk

 

Csak a weboldalon keresztül adhatom le a rendelésemet?

A lámpákat megrendelheti a webshop@lampacenter.hu email-címen, a +36-30/288-0251 telefonszámon.

 

Átutalással szeretnék fizetni. Mi ennek a módja?

Amikor feladja a megrendelést, a fizetési módnál az átutalást jelölje be. A szállítás várható időpontjáról e-mailben fog visszaigazolást kapni a megrendelést követően 1-2 munkanapon belül. A számla másolatát szintén e-mailben küldjük el, de csak akkor, amikor az összes megrendelt árut beszereztük. A számlában megtalálja a számlaszámunkat és a végösszeget is. A vételár beérkezését követően a futárnak átadjuk a megrendelt lámpákat. Erről telefonon vagy e-mailben értesítjük Önt. A futár a következő munkanapon kézbesíti a csomagot.

 

Van-e lehetőség az ingyenes kiszállításra?

A szállítás abban az esetben díjmentes, ha a vásárlás összege meghaladja a 39.000Ft-ot. Ha a rendelés nem haladja meg ezt az összeget, a kiszállítás díja 3.490Ft.

 

Ha megrendelem mikor kapom meg?

A termékek általános beérkezési ideje 1-2 héten belül várható. Vannak termékek amelyek külföldről érkeznek 2-4 héten belül. A rendelés leadását követően aznap vagy a következő munkanap küldünk egy email-t a várható beérkezés időpontjáról. Amennyiben ez nem felel meg Önnek, módjában áll módosítani vagy lemondani a rendelést. A termékek nagy része a beérkezési napon már csomagolásra is kerül és a következő munkanapon kézbesítésre kerül a vásárlónak.

 

Kapok-e értesítést kiszállítás előtt?

A szállítás előtt e-mailben vagy telefonon értesítjük, hogy a termékeket átadtuk a futárnak! A futárnak minden esetben megadjuk az átvevő telefonszámát, hogy el tudja érni a kiszállítással kapcsolatban!

 

Amennyiben több részletben történik a megrendelt termékek kiszállítása, többször kell szállítási díjat fizetnem?

A kiszállítási díjat csak egyszer számítjuk fel. Ha a termékek több részletben érkeznek be és Ön szeretne részszállítást kérni, természetesen van rá mód és ennek nincs többlet költsége. Csak annyit kell tennie, hogy jelzi kollégáink felé telefonon vagy e-mailben.

 

Hogyan vegyem meg, ha előtte nem is láttam a terméket?

A webáruházon keresztül történő vásárlás egyik előnye és hátránya is egyben, hogy előre nem tudjuk megnézni a megrendelt terméket. Internetes vásárlás esetében a fogyasztót védi a 14 munkanapon belüli elállási jog. Amennyiben aggódik, hogy például: mégsem olyan a színe, mérete, formája a terméknek, mint a képen, javasoljuk a személyes bolti átvételt, mert ez esetben vásárlás előtt meg tudja tekinteni a kiválasztott terméket. Amennyiben mégis a házhoz szállítást tartja szimpatikusabbnak, még mindig élhet 14 munkanapos elállási jogával.

 

Mi van akkor, ha megrendelem, leszállítják és nem tetszik?

Ha megkapja a terméket és nem tetszik, akkor 14 munkanapon belül módjában áll elállni a vásárlási szerződéstől. A terméket hiánytalanul, sértetlenül vissza kell juttatnia üzletünkbe. Amennyiben a termékkel minden rendben van, a termék vételárát levásárolhatja másik termékre, vagy az árát visszatérítjük.

 

Van-e garancia a termékekre és hogyan érvényesíthető?

A gyártó minden termékére garanciát vállal, amit a számla vagy a garancialevél ellenében tudunk érvényesíteni!

 

Meg lehet nézni az üzleteikben a terméket?

A lámpák egy része van készleten, a megrendelés előtt vagy után tud érdeklődni kollégáinknál, hogy mely üzleteinkben tekinthetők meg.

Lámpaüzleteink elérhetősége:

 

Szeged, Dorozsmai út 42-44.; Tel.:06 30 288 0251; e-mail: szeged@lampacenter.hu

 

Paks, Dózsa György út 4.; Tel.: 06 75 411 530; e-mail: info@lampacenter.hu

 

Budapest, 1021 Hűvösvölgyi út 88. fsz. 1.; Tel.: 06 30 7408541; e-mail: budapest@lampacenter.hu Projekt iroda

 

 

Mennyi idő után lehet visszahozni a megvásárolt terméket?

Amennyiben nem felel meg Önnek a termék, átvételtől számított 14 munkanap áll rendelkezésre, hogy elálljon a szerződéstől. A terméket hiánytalanul, sértetlenül vissza kell juttatnia üzletünkbe. Amennyiben a termékkel minden rendben van, a termék vételárat levásárolhatja másik termékre, vagy az árát visszatérítjük.

 

Mi történik, ha nem érkezett meg időben?

Ha a megrendelt áru nem érkezett meg a visszaigazolt várható beérkezési időpontban, érdeklődjön kollégáinknál telefonon vagy e-mailben. Ügyintézéshez kérjük készítse elő a vásárlási azonosítót és a termék pontos cikkszámát. Előfordulhat, hogy azonnal nem tudunk pontos választ adni, mert a gyártóval fel kell vennünk a kapcsolatot, ebben az esetben kérhet e-mailben visszajelzést illetve visszahívást.

 

Rendelhető-e a lámpákhoz búra vagy alkatrész?

Az általunk forgalmazott termékekhez tudunk beszerezni búrát, illetve néhány alkatrészt. Csak abban az esetben nem tudjuk Önnek biztosítani, ha a gyártói cég már nem forgalmazza/gyártja az adott terméket. Ezen alkatrész/tartozék igények a webáruházon keresztül nem rögzíthetőek. Amennyiben búrára vagy egyéb alkatrészre van szüksége, kérjük írjon egy e-mailt a termék pontos cikkszámával és az alkatrész/búra leírásával. Kollégáink felveszik a kapcsolatot a gyártóval/forgalmazóval. Ezután megválaszolják Önnek az e-mailt a termék elérhetőségével és árával.

 

Van bemutató termük vagy üzletük ahol megnézhetem az összes terméket?

Az ország három városában Budapesten, Pakson, Szegeden van szaküzletünk, ahol a weboldal kínálatának egy része megtekinthető. Papír alapú katalógusainkkal tudjuk még segíteni a választást, amennyiben befárad hozzánk. Várjuk üzletünkben szeretettel!

Lehet-e izzókat vásárolni az üzletben?

 

Izzókat nagy választékban tartunk raktárkészleten, ezáltal üzletünkben megrendelés nélkül is lehet vásárolni hagyományos, energiatakarékos, valamint LED-es fényforrásokat! Üzletünkben az izzók előzetes kipróbálására is van lehetőség!

 

Mi a vásárlás menete?

1. A lámpa kosárba helyezése

 

A megvásárolni kívánt lámpa mellett a mennyiség beírása után a kis kosárra kattintással helyezheti a kosárba a terméket. A kosár tartalmát jobb oldalon is látja. További termékeket a termékkategóriákon vagy a keresőn keresztül tud kiválasztani és a fent leírt módon a kosárba tenni. Ha minden rendelni kívánt terméket a kosárba helyezett, akkor folytathatja a vásárlást a bal oldalon lévő Kosár menüpontra kattintással. Itt változtathat a rendelt lámpák mennyiségén,  illetve a sor végén lévő X-re kattintva kiveheti azt a kosárból.  A piros X megnyomásával az összes terméket kiveheti a kosárból.

 

2. Számlázási adatok

 

Fizetési mód alatt választhatja ki, hogy előre utalással, készpénzben, vagy utánvéttel szeretne fizetni, ebben az esetben az utánvét díja 950 Ft. Szállításai mód alatt választhatja ki, hogy futárszolgálat szállítsa ki a megrendelt lámpákat a megadott címre vagy Ön szeretné személyesen átvenni valamelyik lámpaboltunkban.

 

Bruttó 39.000 Ft feletti vásárlás esetén a házhoz szállítás az ország egész területén ingyenes! Ennél kisebb összegű rendelés esetén bruttó 3.490 Ft szállítási költséget számítunk fel.

 

A számlázási adatok kitöltésekor a csillaggal jelöltek kitöltése kötelező.

 

További üzeneteit, kérdéseit a Megjegyzés ablakba írhatja meg nekünk.

 

3. Rendelés véglegesítése

 

Rendelését a Megrendelem gombra kattintva véglegesítheti. Adatbeviteli hibák javítására addig van lehetőség, amíg nem küldi el a rendelését. A rendelés leadását követően az automatikus visszaigazolásban ellenőrizheti adatait és jelezheti felénk, ha hibát észlel.

 

4. Rendelés feldolgozása, szállítási határidő

 

Megrendelését számítógépes rendszerünk azonnal feldolgozza! A szállítási határidő raktáron lévő termékek esetében általában 1-2 munkanap, ellenkező esetben 7-10 munkanap. Egyes termékek külföldről érkeznek, ezért azok szállítási határideje 2-3 hét is lehet.

 

Ez után e-mailben visszaigazolást küldünk Önnek a megrendelés beérkezéséről és a várható szállítási időpontról. Ha a szállítási határidő Önnek nem megfelelő, a megrendelését módosíthatja. Bizonyos esetekben kérhet rész-szállítást, vagyis azt hogy a raktáron lévő lámpákat szállítsuk ki azonnal, amelyekre pedig várni kell, azokat egy későbbi időpontban.

Amikor minden megrendelt lámpa megérkezett, összeállítjuk Önnek a megrendelését. A számlát kiállítjuk és a dobozba tesszük. 

 

5. Rendelés kiszállítása

 

Amikor átadtuk a futárnak telefonon vagy e-mailben értesítést küldünk Önnek erről.

A futárszolgálat munkatársai az ezt követő munkanapon szállítják ki megrendelését 8 - 17 óra között.

 

 

Átutaláshoz a számlaszámunk

11746012-20005131-00000000

A közlemény rovatba a megrendelő nevét kérjük feltüntetni.

 

Íratkozzon fel hírlevelünkre

Hozzájárulok, hogy a lampacenter.hu részemre hírleveleket küldjön. Adataimat az adatvédelmi nyilatkozatnak megfelelően kezeljék.

Vásárlói visszajelzés